Ja nadal nie mogę uwierzyć, że ta mała dama skończyła już roczek
 Hotelowe szaleństwa  #londonhotel #londontrip #londonwithkids #parentingblog #lifestyleblogger #travellingwithkids #kidsphotography #kidsfashion #blogparentingowy #sistersforever #sisterslove
 U nas weekend pełen wrażeń... jest nowy rower‍♀️
 No dzień dobry ciocie! Już po śniadanku? My z mamą robimy właśnie koktajl. Tzn. Mama robi, a ja jej ochoczo pomagam Miłego dnia #homestories #momlife #instagood #instakids #milegodnia #morning #smoothie #littlehelper #blogger #blogparentingowy #parentingblogger #polishgirl #polishblogger #instadziecko #wkuchni #whitekitchen #kitchenideas #kitchendesign
 U mnie jesień w tym roku raczej szara, bura i ponura, ale ja się tym nie przejmuję! Co więcej, robię jej trochę na złość typowo wiosennymi kolorami na paznokciachRóżowa hybryda, różowe kwiaty, i do tego przepiękne błyskotki od @bizuteriaapart - nawet najgorsza pogoda nie zepsuje mi humoru!  #apart #bizuteriaapart #artelioni #rozowy #pink #pinklove #pinklovers #nails #nailsofinstagram #pinknails #pinkflowers #jewellerylove #jewellery #momlife #homestories #polishblogger #blogparentingowy #bloggingparent #parentingblog #bracelet
 Zgadnijcie kto wczoraj skończył 11 miesięcy?!Nie wiem czy to dlatego, że to drugie dziecko, czy to przez ten remontowy niedoczas, ale kurde uwierzyć nie mogę, że to tak szybko zleciało! Najwyższy czas zacząć planować urodzinową imprezkę  #klara #babygirl#roczek #urodziny #homestory #pinkbedroom #pinknurserydecor #pinkgirl #parentingblog #blogparentingowy #instagood #instakids #lifecloseup #momlife #mumlife #kidsfashion #coreczka #polishgirl
 Moja mała czytelniczka Odkąd zaczęła 'dużą szkołę', książeczki pochłania w hurtowych ilościach ✔️U Was też takie książkowe szaleństwo? #czytaniejestfajne #kidsbooks #homestory #kidsphotography #instakids #instamum #momlife #mumlife #reading #readingtime #blogger #polishblogger #polishgirl #parentingblog #parentingblogger #blogparentingowy
 Najlepiej wydane 7 funtów odkąd pamiętam! Ja to jednak jestem niezły łowca promocji #kidsfashion #momlife #adidastrainers #pinkflowers #blackandwhite #modadziecieca #kidstrends #instafashion #kidsblog #kidsblogger #mumlife #mumblogger #parentingblog #parentingblogger #lifestyleblogger #blogparentingowy #rodzina #zakupy #promocje #deals #sales

Dużo wiedzy, trochę motywacji czyli… #kreatywniezasus

kreatywnie

303Zaraz po przyjeździe do Polski miałam okazję wziąć udział w kreatywnych warsztatach fotograficznych, zorganizowanych przez firmę ASUS. Głównym ich celem było zgłębianie wiedzy na temat tworzenia jakościowych treści i pięknych zdjęć oraz rozwój kreatywności i motywacji. I wiesz co? To było świetne spotkanie! Ale wszystko po kolei…


Po pierwsze, była to świetna okazja żeby zobaczyć się z Anią i Kubą, oraz poznać kilka nowych osób…

warsztaty

kreatywne warsztaty


Po drugie, dzięki świetnemu wykładowi motywacyjnemu Marcina Mańki dowiedziałam się, że ludzie z pozytywnym nastawieniem w życiu (czytaj: JA) mogą osiągnąć zdecydowanie więcej, niż ci myślący negatywnie. Postrzeganie świata w tych lepszych barwach, pomaga nie tylko w życiu codziennym, ale też procentuje przy realizacji marzeń i postanowień.

warsztaty kreatywne


Po trzecie, Ania opowiedziała nam o kilku trikach w makijażu, dzięki którym żaden Photoshop nam się nie przyda:-) Tak na serio, to nie miałam zielonego pojęcia jak duże znaczenie ma konturowanie twarzy, odpowiedni puder czy też dobór odpowiednich kolorów. Ania jak zwykle spisała się na 5-tkę!

kreatywnie z asus


Kolejnym bardzo wartościowym punktem tych warsztatów były zajęcia z profesjonalnym fotografem – Jakubem Kaźmierczykiem. Wiele cennych rad i uwag na tematy zarówno techniczne jak i te dotyczące pozowania do zdjęć. Mieliśmy okazję pracować na komputerze podłączonym do aparatu i podglądać na bieżąco efekty sesji. Po części praktycznej, przy najnowszym sprzęcie ASUS, Jakub przybliżył nam tajniki postprodukcji w fotografii – to był zdecydowanie mój ulubiony punkt warsztatów!

kreatywnie z asus

kreatywnie z asus

asus kreatywnie


W międzyczasie mogłam zrobić się na bóstwo, dzięki profesjonalnej makijażystce…

kreatywnie


A na koniec mogłam trochę popozować do zdjęć… PRAWIE jak prawdziwa modelka:-)))

pozowanie z ania

pozowanie do zdjęć

 

Zdjęcia te zrobił nam Adam – wielkie dzięki!


13 komentarzy
  • www.fashionable.com.pl

    Dzięki za przmeiłe spotkanie <3

    • Czyli, ze zdjecia Ci sie podobaja:))) Jedyne nasze wspólne zdjecia – i to jakie ladneeee:) Mam nadzieje, ze do zobaczenia wkrotce:)

      • www.fashionable.com.pl

        Nieeee! Ja mam mnóstwo naszych zdjęć współnych;) i dziś pojawią się na blogu;)

  • mutrynki.pl

    Makijaż, fotografia, motywacja. Brzmi jak raj ;-).

    Wyglądałyście pięknie dziewczyny <3 !

    • Dzięki wielkie:)

    • Raj – dokładnie! Jak ja bym chciała na takie warsztaty <3 A, że pięknie wyglądacie, to się rozumie samo przez się :)

  • Monia Be.

    Jeju, ale bym sie wybrala na takie warsztaty. Potrzebuje
    motywacji szczególnie teraz gdy ciagle jest ciemno i zimno,

    • Dokladnie wiem o czym mowisz. Kop motywacyjny z srodku zimy – to jest to! A takie warsztaty to swietny pomysl:)

  • Magda Sot

    Też kiedyś uczestniczyłam w takim motywacyjnym wykładzie Marcina
    Mańki (u mnie w pracy) i muszę przyznać, że ma facet gadanę i dar przekonywania:) Uważam, że taki wykład
    raz na jakieś 3 miesiące przydał by się każdemu.

    P.S. Naprawdę wyglądacie jak modelki;-)

    • Ma gadane, oj ma:) Dzieki za te ‚modelki’ haha:)

  • Ale fajna przygoda i warsztaty! super

    • Było mega-motywująco – tak jak lubię najbardziej:)