Czy warto brać udziaŁ w wyzwaniach fotograficznych? PODSUMOWANIE #jesienzjestrudo

czy warto brać udział

Kiedy Natalia ogłosiła na swoim blogu jesienną edycję fotograficznego wyzwania, odrazu jasno określiła jego cel… „Bo zmobilizuje, żeby ruszyć dupsko”. I po przeczytaniu właśnie tych słów postanowiłam wziąć w nim udział. Niestety czas nie pozwolił mi na ogarnięcie wszystkich tematów, ale i tak jestem z siebie zadowolona, a o to chyba chodziło, nieee?:-)

Nie wszystkie zadania były łatwe, ale każde można było zinterpretować na swój sposób, i to było najfajniejsze! Żadnych sztywnych reguł, ze swoimi pomysłami można było ‚go crazyyy’. Ja do wyzwania podeszłam więc trochę w indywidualny sposób – tworząc taką mini-galerię, a nie tylko pojedyncze zdjęcia. Chciałam żeby wszystkie ujęcia były nieco minimalistyczne i aby ‚razem trzymały się kupy’. Zależało mi aby łączył je podobny klimat i kolorystyka. Bardziej skupiałam się na pomysłach i stronie kreatywnej, aniżeli na parametrach aparatu.

Pomimo, że nie udało mi się ‚wypstrykać’ wszystkich 30-stu zdjęć to i tak ogromnie cieszę się, że wzięłam udział w tym wyzwaniu. Dało mi ono wielką motywację, łatwo było mi się zmobilizować do działania, a narzucone odgórnie tematy pobudziły moją kreatywność. Była to bardzo rozwijająca przygoda, więc odpowiedź na pytanie w tytule dzisiejszego wpisu brzmi…. zdecydowanie warto brać udział w wyzwaniach fotograficznych! Na pewno nic sie stracicie, a zyskać można sporo. Przede wszystkim wielką satysfakcję, trochę praktyki i jeden więcej folder ze zdjęciami na pulpicie:-) Oto moje zdjęcia i krótkie do nich opisy.


czy warto brać udział

#ULICA – jesienny klimat na ulicy. Nawet moje buty świetnie wpasowują się w to zdjęcie!


czy warto brać udział

#NIEZASTĄPIONE – co najmniej jedno espresso ze szklanką wody dziennie… inaczej chyba nie potrafiłabym fukncjonować!


czy warto brać udział

#ZA OKNEM – niby jest jesień, a angielska pogoda potrafi nas czasem rozpieszczać!


czy warto brać udział

#STRÓJ DNIA – jasna sukienka z pasującymi rajstopami i balerinkami, i ciepły sweter do okrycia… niestety to ubranka Milli, nie moje…


czy warto brać udział

#Z TOBĄ – cudowne wspomnienia z dnia naszego ślubu <3  Zdjęcia oryginalne – Kuba z Twój Ślub


czy warto brać udział

#SMAKOŁYKI jesienne? Oczywiście, że gorąca czekolada! Najlepiej z cynamonem i goździkami. Obowiązkowo w jakimś fajnym kubku.


czy warto brać udział

#TE KOLORY! – ohydne schody, a dzięki tym żywym kolorom w jakiś sposób jednak ciekawe.


czy warto brać udział

#NA GAŁĘZI – gałęzie są gołe podczas jesieni :-)


czy warto brać udział

#W MOIM MIEŚCIE – to mój ulubiony most w całym Manchesterze.


czy warto brać udział

#NAJSMACZNIEJSZE ŚNIADANIE – najlepiej takie podane do łóżka…


czy warto brać udział

#ZAMYŚLENIE – do tego tematu miałam przeznaczone inne zdjęcie, ale kiedy przeglądałam inny folder to zwróciło moją uwagę. Zrobiłam je wczoraj… Milla zmęczona przed drzemką i zamyślona, patrzy w okno…


czy warto brać udział

#ZAKAMARKI – to zdecydowanie najbrzydsze zdjęcie, ale i tak uważam je za ciekawe. W mojej okolicy jest wiele bardzo ładnych kanałów wodnych. Jednak każdej jesieni, widoczne są ‚powakacyjne’ śmieci w każdym rogu zbiornika! Zauważcie ile tam jest piłek… odrazu widać, że to Anglia…


 

15 comments
  • Zdjęcia mnie zachwyciły, zwłaszcza jako całość. Masz oko Dziewczyno!

    • Dziękuję Natalia! Takie słowa z Twoich ust to kolejna, wielka motywacja. Mam nadzieję, że będzie też zimowe wyzwanie u Ciebie – wtedy przyłożę się do jakości jeśli chodzi o technikę i na pewno wykonam wszystkie zadaniaaaa, ajjjjj promyssssss:) x

  • Słodka córa! :) Klimatyczne zdjęcia :)

  • Świetne zdjęcia! :)

  • Niezastąpione – jakoś od razu widzę ten kadr w pionie. Fajny, symetryczny układ. Te kolory – cudne, chociaż nietypowo zinterpretowane.

    • Dzięki! To jest właśnie fajne w fotografii, że każdy może dane zdjęcie odbierać inaczej i mieć na nie trochę inny pomysł.

  • www.fashionable.com.pl

    Ach te ciuchy Milli;) na szczęście za naście lat będziecie mogły się wymieniać:)

  • Young Lioness

    Jeśli chcesz wziąć udział w podobnym wyzwaniu fotograficznym to serdecznie zapraszam ! Właśnie wystartowałam z serią projektów , dzięki którym mogę się podszkolić w fotografii i rozwijać razem z innymi pasjonatami fotografii
    http://younglionessproject.blogspot.com/2016/01/zimowe-wyzwanie-fotograficzne.html

    • Na pewno zerkne, dzieki wielkie za zaproszenie:) Pozdrawiam, buzka!