Tzw. Troł bak thersdej Takie zdjęcia są jedyna rzeczą, które trzymają mnie przy życiu w zimne, deszczowo-śniegowe dniWspominam, marzę i po cichu planuję nasze kolejne wypady rodzinne, tym razem w składzie 4-osobowym❤️‍‍‍‍‍‍‍‍‍ Już się nie mogę doczekać aż Klarka złapie naszego podróżniczego bakcyla
 Kiedy mi Ona tak urosła, no kiedy?! Mała uczennica, która pilnie odrabia prace domowe, a wieczorem co najmniej przez godzinę bawi się w szkołę - ona jest nauczycielką, a my z Klarką jej uczennicami
 Wyskoczyliśmy wczoraj z Szymonem SAMI na spacer po centrum Manchesteru... już nawet nie pamiętam kiedy byliśmy tam ostatni raz bez dziewczynek, wózka, wielkiej torby z dziecięcymi gadżetami i bez pośpiechu Super było w spokoju napić się ulubionej kawki i porozmawiać, ale... szybko zaczęliśmy tęsknić i wróciliśmy do domu wcześniej niż planowaliśmy - zrozum tu rodziców
 Moja malutka kopia
 Ja nadal nie mogę uwierzyć, że ta mała dama skończyła już roczek
 Hotelowe szaleństwa  #londonhotel #londontrip #londonwithkids #parentingblog #lifestyleblogger #travellingwithkids #kidsphotography #kidsfashion #blogparentingowy #sistersforever #sisterslove
 U nas weekend pełen wrażeń... jest nowy rower‍♀️
 No dzień dobry ciocie! Już po śniadanku? My z mamą robimy właśnie koktajl. Tzn. Mama robi, a ja jej ochoczo pomagam Miłego dnia #homestories #momlife #instagood #instakids #milegodnia #morning #smoothie #littlehelper #blogger #blogparentingowy #parentingblogger #polishgirl #polishblogger #instadziecko #wkuchni #whitekitchen #kitchenideas #kitchendesign

Adele… jesteś wielka!

adele wywiad

Bardzo rzadko kupuję typowo modowe, kolorowe magazyny, w których 90% zawartości to reklamy. Zwyczajnie szkoda mi na nie kasy, bo wiem, że te przepełnione drogimi ubraniami, dodatkami i gadżetami strony zupełnie nie są tego warte. Ale odkąd usłyszałam co znajduję się w najnowszym ‚Vanity Fair’ od razu poszłam do sklepu. Miałam nosa – to były dobrze zainwestowane pieniądze…

adele wywiad

Mowa tutaj oczywiście o wywiadzie z Adele, w którym to artystka bardzo szczerze wyznaje, że macierzyństwo to nie tylko pachnące stópki i słodkie uśmiechy dziecięce. To wspaniała przygoda, podczas której możesz obserwować rozwój swojego malucha i być dumna za każdym razem kiedy nauczy się czegoś nowego. Ale jak wszystko na tym świecie, ma też swoje ciemne strony (KLIK) i czasami bywa… zwyczajnie ciężkie i męczące! Adele opowiada o radościach, ale też rozterkach swojej drogi jako mama. Wspomina o depresji poporodowej na którą cierpiała, wyznaje, że ciągle czuła się winna pracując, i często myślała, że decyzja o posiadaniu dziecka była najgorszą w jej życiu… Mówi, że kocha swojego synka nad życie, ale każdego dnia, choć przez chwilę, marzy o tym, by móc zrobić coś, co jej się żywnie podoba – nie zwracając przy tym uwagi na swoje dziecko! Przyznaje, że kiedyś wyznała przyjaciółce, że ‚tego nienawidzi!’, na co tamta rozpłakując się, odpowiedziała ‚ja też!’.

wywiad adele

Presja bycia perfekcyjną mamą ciąży na nas chyba od zawsze, ale nie dajmy się zwariować! Nie bójmy się przyznawać do tego, że macierzyństwo bywa męczące, i każda z nas czasem chciałaby zapomnieć o wszystkich troskach z nim związanych! Tak – macierzyństwo to wielki PRZYWILEJ i błogosławieństwo, ale z pewnością nie jest to droga usłana różami, a my nie powinnyśmy mieć żadnych obaw czy zahamowań aby o tym otwarcie mówić! To, że czasem przyznamy się do porażki, błędu czy chwili zwątpienia, nie sprawi, że będziemy złymi mamami! Przecież kochamy nasze maluchy nad życie, a macierzyństwo bez trudów i przeszkód nie ‚smakowałoby’ tak dobrze!

Adele to prawdziwa artystka, uwielbiana przez miliony ludzi na całym świecie. Każdy jej kawałek staje się hitem, a popularność zdobyła dzięki talentowi, a nie rozbieranym sesjom czy skandalom. Cudownie śpiewa, jest bardzo zabawna i wyluzowana (koniecznie obejrzyj TO VIDEO), ma do siebie dystans (zerknij TUTAJ), no i jest piękna. Ale udzielając tego wywiadu zrobiła coś co było zdecydowanie lepsze i bardziej wartościowe od wszystkich powyższych rzeczy razem wziętych! Była szczera i głośno powiedziała o czymś, co czują i doświadczają mamy na całym świecie… Macierzyństwo jest niesamowite, ale niektóre jego aspekty i momenty są zajebiście trudne! Fakt, że otwarcie mówi o tym taka gwiazda jest dosyć pokrzepiający, przynajmniej dla mnie. W czasach, kiedy wszyscy mówią i pokazują jakie to mają sielankowe życie rodzinne, dzięki wyznaniom takim jak to, mam świadomość, że jestem NORMALNA. Więc ja dziś przybijam Adele wielką piątkę i mówię jej… Adele, jesteś wielka!

4 komentarze
  • Agnieszka eM.

    Wreszcie ktos o tym glosno powiedzial! Ze takie trudy dnia codziennego czasami bywaja nie za latwe. Bycie mama to najfajniejsza rzecz jaka mnie spotkala, ale czasami pozwalam sobie na chwile slabosci. Na szczescie mam wspanialgo meza, ktory mi na to pozwala:)

    • Agnieszka, masz absolutną rację! Nie wspomniałam o tym we wpisie, ale wsparcie partnera, przyjaciół i rodziny jest bardzo ważne! Według mnie też ten temat powinien być częściej poruszany przez takie gwiazdy jak Adele – może wreszcie przestałoby to być tematem tabu! Miłego dnia <3

  • Reniaa

    Uwielbiam jąąąąą!!!!